تامر حسني) في فيلم عمرو وسلمي 2
يا جماعه اكيد البعض القليل ماشفش الفيلم والاغلبية العظمي شافت الفيلم ... بس في حاجات في الفيلم عجبتني بشكل فظيع ومن وجهة نظري انا شايف انها اجمل حاجه في الفليم لانها بتدل علي ذكاء تامر الشديد وبترد جامد اوي اوي علي الحاقدين واعداء النجاح
(1) أول حاجه كانت مع بداية الفيلم لما كان عمر في كارفور بيشتري حاجات مع سلمي وبيكلم والده في الموبايل وبيقوله تصدق كلامك طلع صح والبنات بطلت تبصلي من يوم ماحلقت شعري وبعدين بنت بصت لعمر وضحكتله فقال لوالده لالالا تمام تمام
الحته ديه رغم انها بسيطه وصغيره اوي الا انا رد من تامر علي الناس اللي قالت تيمو شكله وحش اوي لما حلق الحلقه ديه فكان رد تامر جامد اوي في الموقف ده وكأنه بيقولهم ولا يهمني كلامكم انا معايا جمهوري بيجبوني في أي وقت وبأي شكل
(2)تاني حاجه لما سلمي وعمر كانوا بيتفرجوا علي التلفزيون وكانت شغاله اغنية (انا مش عارف اتغير) لتيمو حببنا فسلمي قالت...الله تيمو حبيبي.. فعمر قالها وهو متنرفز... حبيبك مين يا روح امك...انتي عبيطه يا بت ولا ايه غيري الزفت ده....انتي عارفه الواد ده بيعصبني فغيرت علي قناة تانيه لاقيت بردو تامر في حفله بيغني (يابنت الايه) فعمر قال هو الواد ده ورايا وريا اقلبي اقلبي.....فسلمي قالتله انا مش عارفه انت ظالمه ليه ده حتي شبهك ...فعمر قالها شبهي!! الواد ده شبهي انا ...بحوجبه ديه ولا شعر صدره اللي مصدرهولنا طول الوقت
وديه يا جماعه كلمه ناس كتير بتقولها تريقه علي تامر فتامر رد عليهم بطريقه جامده اوي واستفاد بالحته ديه في فيلمه ووضح للحاقدين انه ولا علي باله ولا يهمه كلامهم واكيد كلنا الحته ديه عجبتنا اوي
فعلا جامد يا تيمو والله...
(3)أما الحاجة التالته والاخيرة لما سلمي كانت بتتفرج علي صورها مع عمر علي الكمبيوتر ووسط الصور ظهرت الصور اللي كارهي تامر مركبنها مع بنات في اوضاع مش كويسه
تامر في الحته ديه يا جماعه بجد عنده ذكاء رهيييييييييييب بردو بيرد فيها عن الحاقدين وببيقولهم الصور اللي انتوا مركبنهالي اهي بعرضها في فيلمي وبستفاد منها ولا يهمني اي حاجه ماللي بتعملوها بالعكس الحاجات ديه انتوا بتسعدوني بيها وبستفاد بيها في اعمالي والحمد لله جمهوري عارفين كويس تامر حسني
واحنا بنرد علي تامر وبنقوله احنا عارفينك كويس يا تامر
وبنحبك أوي أوي أوي لا نك أجمل حاجه عندنا
يا جماعه اكيد البعض القليل ماشفش الفيلم والاغلبية العظمي شافت الفيلم ... بس في حاجات في الفيلم عجبتني بشكل فظيع ومن وجهة نظري انا شايف انها اجمل حاجه في الفليم لانها بتدل علي ذكاء تامر الشديد وبترد جامد اوي اوي علي الحاقدين واعداء النجاح
(1) أول حاجه كانت مع بداية الفيلم لما كان عمر في كارفور بيشتري حاجات مع سلمي وبيكلم والده في الموبايل وبيقوله تصدق كلامك طلع صح والبنات بطلت تبصلي من يوم ماحلقت شعري وبعدين بنت بصت لعمر وضحكتله فقال لوالده لالالا تمام تمام
الحته ديه رغم انها بسيطه وصغيره اوي الا انا رد من تامر علي الناس اللي قالت تيمو شكله وحش اوي لما حلق الحلقه ديه فكان رد تامر جامد اوي في الموقف ده وكأنه بيقولهم ولا يهمني كلامكم انا معايا جمهوري بيجبوني في أي وقت وبأي شكل
(2)تاني حاجه لما سلمي وعمر كانوا بيتفرجوا علي التلفزيون وكانت شغاله اغنية (انا مش عارف اتغير) لتيمو حببنا فسلمي قالت...الله تيمو حبيبي.. فعمر قالها وهو متنرفز... حبيبك مين يا روح امك...انتي عبيطه يا بت ولا ايه غيري الزفت ده....انتي عارفه الواد ده بيعصبني فغيرت علي قناة تانيه لاقيت بردو تامر في حفله بيغني (يابنت الايه) فعمر قال هو الواد ده ورايا وريا اقلبي اقلبي.....فسلمي قالتله انا مش عارفه انت ظالمه ليه ده حتي شبهك ...فعمر قالها شبهي!! الواد ده شبهي انا ...بحوجبه ديه ولا شعر صدره اللي مصدرهولنا طول الوقت
وديه يا جماعه كلمه ناس كتير بتقولها تريقه علي تامر فتامر رد عليهم بطريقه جامده اوي واستفاد بالحته ديه في فيلمه ووضح للحاقدين انه ولا علي باله ولا يهمه كلامهم واكيد كلنا الحته ديه عجبتنا اوي
فعلا جامد يا تيمو والله...
(3)أما الحاجة التالته والاخيرة لما سلمي كانت بتتفرج علي صورها مع عمر علي الكمبيوتر ووسط الصور ظهرت الصور اللي كارهي تامر مركبنها مع بنات في اوضاع مش كويسه
تامر في الحته ديه يا جماعه بجد عنده ذكاء رهيييييييييييب بردو بيرد فيها عن الحاقدين وببيقولهم الصور اللي انتوا مركبنهالي اهي بعرضها في فيلمي وبستفاد منها ولا يهمني اي حاجه ماللي بتعملوها بالعكس الحاجات ديه انتوا بتسعدوني بيها وبستفاد بيها في اعمالي والحمد لله جمهوري عارفين كويس تامر حسني
واحنا بنرد علي تامر وبنقوله احنا عارفينك كويس يا تامر
وبنحبك أوي أوي أوي لا نك أجمل حاجه عندنا