www.mafia.egy

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

*** MAFIOOZ ***

2 مشترك

نكت في نكت

M2aLeB
    M2aLeB
    Admin

نكت في نكت Empty نكت في نكت

مُساهمة  M2aLeB الأربعاء يونيو 24, 2009 6:41 pm

صعايده بيلعبوا على الطريق السريع واللي تخبطه عربيه مرتين يطلع بره .
    ـــــــــــــــــــــــــ
    استضافوا واحد صعيدي في برنامج الكاميرا في الملعب سألوه بتشجع مين قالهم المقاولين العرب قالوله بتحب مين في المقاولين العرب قالهم الجماعة بتوع المحارة.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــ
    صعيدي فتح محل جواهرجى عمل أول يوم ببلاش.
    صعيدي راح أمريكا لقى الناس لابسين تي شيرتات مكتوب عليها بيبسى و كوكاكولا لما رجع البلد كتب على التي شيرت بتاعه عصير جصب.
    ــــــــــــــــــــــــــــــ
    الأمريكان والروس بيترسموا على بعض الأمريكان يقولوا أحنا أول ناس طلعنا القمر والروس يقولوا لا أحنا أول ناس طلعنا القمر صعيدي كان واقف أضايق أوى قالهم أنتوا لما طلعتوا القمر لقيتوا هناك إيه قالوله طوب ورمل وزلط قالهم أحنا اللي مطالعينه.
    واحده بتقول لجوزها الصعيدي عمرك ماقلتلى كلمه تحسسني أن أنا مرآتك قالها أنتي طالق .
    ــــــــــــــــــــــــــــــ
    صعيدي عايز يروح حفله تنكريه بعت أخوه.
    صعيدي راح لدكتور بلدياته قاله يا دكتور كل أما أحط أيدي على عيني مشوفش الدكتور خرمله أيده.
    صعيدي عمل عمليه نجحت عملها تانى.
    صعيدي حب واحده أتجوز أختها علشان يضمن يشوفها كل يوم.
    مجموعة صعايده ماتوا غرقانين في غواصة بعد التحقيق في الحادث اكتشفوا أن واحد فيهم سمع خبط بره فتح يشوف مين.
    صعيدي عاوز يزور فلوس جاب ورقه بعشرين جنيه وزورها بالضبط بس غلط وكتب بدل الـ 20 (18) وراح يفكها من القاهرة راح لأول واحد قاله عايز أفك الورقة دى الراجل قاله الله يخرب بيتك زورتها إزاى وخد الورقة ومشى وأستغرب أوى إن الراجل عرف دى مزورة منين وقال أنا هرجع البلد أفكها من هريدى ولد عمى راح لهريدى قال لهريدى ونبي ياهريدى فك لي الورقة دى هريدى قاله والله مفيش جنيهات تاخد ورجتين بتسعه.
    10 صعايده ماشيين ورا بعض وقعوا في حفرة واحده.
    صعيدي صغير بيسأل أبوه بيقوله ليه ربنا خلق لنا الودان قاله عشان نعرف العمة هتجف لحد فين .
    صعيدي واقف قدامه 5 شياطين 1 بيوسوسله و 4 بيفهموه.
    2 صعايدة راكبين موتوسيكل موتو بعض عشان كانوا بيتخانقو علي مين يقعد جنب الشباك.
    صعيدي قتل أبوه عشان يحلف برحمته.
    مدرس حشاش كان بيعلم التلاميذ في الفصل ج ضمه ج جوزه ح فتحه ح حشيش ب فتحه باء بانجو.
    فار محشش قاعد يقول كل القطط تحت جزمتى بيبص وراه لقي قط أسود كبير أوى راح قايل ماعدا أبو سمره حبيبي
    مسطول راح المحكمة فالقاضي بيقوله أنت متجوز قاله أيوه،القاضي قاله متجوز مين المسطول قاله واحد،القاضي قاله أنت هتهرج في حد بيتجوز راجل قاله أيوه أختي.
    مسطول بيقول لصاحبه إمبارح شفت فيل أحمر طاير فوق عمارتنا صاحبه قاله يا كذاب هو فيه فيل أحمر.
    مسطول راح محطة بنزين لقي شلة بنات واقفه حب يترسم قاله إملالي بـ 500 جنيه بنزين.
    مسطول ماشى لقي زحمة جامدة أوي فبيسأل فيه إيه قالوله دول بتوع الأرصاد بيشوفوا هلال رمضان فالمسطول طلع وقف معاهم وهم مش لاقيين الهلال فالمسطول بيبص كده لقي الهلال راح قايلهم أهه الهلال أهه أنبسطوا منه أوى وأدوله 10 جنيه فرح أوى راح باصص الناحية التانيه وقايلهم فيه هلال تانى أهه.
    محامي مسطول واقف قدام القاضي بيقوله ياسيادة القاضي القانون ينص.. يا ربع.. يا ثُمن.
    مرة واحد امو حامل فسألها ايه دا قالتلو اخوك ولما راح المدرسة تاني يوم قال له المدرس عندك اخوات قاله كان عندي واحد بس ماما كلتو
    مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!
    __________________________-
    مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك
    واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام.قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة.عد من واحد الى خمسميه.أخونا مكدبش خبر. وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد.واحد.اثنين.ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين.كبس عليه النوم.قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد
    بلديتنا عايز يعلم ابنه انجليزى راح ابتدائي منفعش، راح ثانوى منفعش، راح الجامعة منفعش، قال لازم اوديه انجلترا واجوزه واحدة من هناك عشان يعرف يتكلم انجليزى، راح فى الصباحية بيقولها "مستر هريدى موجود؟" قلتلوا "نجولو مين؟"
    the M

نكت في نكت Empty رد: نكت في نكت

مُساهمة  the M الإثنين يونيو 29, 2009 6:48 am

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :D :lol: :lol: :lol: :lol:
    nice nice
    thanx marwa

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس سبتمبر 19, 2024 11:12 pm